Siparişim nasıl hazırlanıyor?
Et, son derece hassas bir gıda maddesidir ve hem hayvanın yetiştirilmesi hem de kesildiği koşullar kadar; etin lojistiği, üretimi ve paketlenmesi de önemlidir. Bizler, müşterilerimize en yüksek kalitede ürün sunma taahhüdümüzün bir parçası olarak, etleri kendi tesislerimizde hijyenik standartlarda hazırlayarak paketliyoruz. Bu paketleme süreci, etin tazeliğini koruyacak şekilde muhafaza edilerek sizlere ulaştırılır.
Et, şarküteri ve peynir ürünleri vakumlu paketler halinde strafor içerisinde soğuk zinciri korunarak, tarafınıza ulaşana kadar ısısı değişmeden sağlıklı bir şekilde, geri kalan ürünler özel muhafaza yöntemleriyle kırılmayacak şekilde paketlenir ve tarafınıza kargolanır. Et, şarküteri ve peynir ürünlerinde minimum gramaj farklılıkları gözlenebilmektedir.

Hayvanlar nerede yetişiyor?
İzmir Menderes’in Çakaltepe bölgesindeki 70 dönümlük bir arazide yer alan çiftlikte; Hereford, Charolais (Şarole), Kırmızı Angus, Siyah Angus gibi ırklarda Hayvansal Üretim'de İyi Tarım Uygulamaları Standartları’na uygun, antibiyotik free, gelecek için sürdürülebilir bakış açısı ile hijyenik tasarım ve besin güvenliğinin en üst düzeyde tutulduğu şekilde üretim yapılmaktadır.

Nasıl üye olabilirim?
Web sitemizin sağ üstünde yer alan “Üye Girişi” butonuna tıkladığınızda “Hızlı Üyelik” kısmından kolayca üyelik oluşturabilir, “Üye Girişi” kısmından ise müşteri sayfanıza erişebilirsiniz.

Minimum sipariş tutarı ne kadar?
Siparişinizi tamamlamak için minimum 500 TL’lik sepet hazırlamanız gerekmektedir.

Teslimat ücreti ne kadar?
1250 TL altındaki sepet tutarınız için teslimat ücreti 65 TL’dir.

Şifremi unuttum/şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Web sitemizin sağ üstünde yer alan “Üye Girişi” butonuna tıkladığınızda “Üye Girişi” kısmında yer alan “şifremi unuttum” butonuyla şifrenizi kolayca değiştirebilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?
Satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekleyip üyelik işlemlerinizi tamamladıktan sonra adresinizi girip ödeme yönteminizi seçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Siparişim kaç günde elime ulaşır?
Siparişiniz 1-3 iş günü içerisinde elinize ulaşacaktır. İzmir dışındaki iller için; verilen siparişlerin teslimatını Yurtiçi Kargo ile hizmet vermekteyiz. Saat 14.00’e kadar verdiğiniz siparişler ürünlerin mevcudiyetine göre aynı gün kargolanır, 14.00’ten sonra verdiğiniz siparişler diğer gün kargoya teslim edilir ve kargo süresi 1 iş günüdür. Ankara ve doğusunda yer alan illerde kargo şirketinin operasyonuna göre teslimat süresi 3 günü bulabilmektedir. İzmir dışındaki illerde perşembe günü 14.00'ten sonra ve cuma, cumartesi ve pazar günleri verilen siparişler pazartesi günü kargolanmaktadır. Kargo teslimatı sırasında ürünlerinizi kontrol etmeyi unutmayın. Herhangi bir hasar durumunda hemen bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Aynı gün teslimat / aynı gün kargo seçeneği mevcut mudur?
İzmir merkez ilçelerinden verilen siparişler ragyu kuryemiz tarafından teslim edilmektedir. İzmir merkez ilçelerinden 14.00’e kadar verilen siparişleriniz kurye yoğunluğu ve güzergaha göre tarafınıza aynı gün teslim edilmektedir. İstisnai durumlarda siparişlerimiz sizleri bilgilendirerek tarafınıza Yurtiçi Kargo ile teslim edilmektedir. İzmir dışındaki illerde perşembe günü 14.00'ten sonra ve cuma, cumartesi ve pazar günleri verilen siparişler pazartesi günü kargolanmaktadır. Çeşme ve Urla güzergahındaki siparişler salı ve perşembe günleri soğuk hava depolu araçlarımızla teslim edilmektedir.

Siparişim hangi kargo firmasıyla teslim edilmektedir?
İzmir merkezi dışında yer alan ilçeler ve diğer illere teslimat Yurtiçi Kargo ile yapılmaktadır. 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişinizi üyelik kullanarak oluşturduysanız sağ üstte yer alan “Hesabım” panelindeki “Siparişlerim” sekmesine geldikten sonra dilediğiniz siparişi seçerek sipariş detayınızda yer alan “kolay iade” butonunu seçerek iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişlerimi nasıl takip edebilirim?
Web sitemizin en altında bulunan “Sipariş Takip” butonuna tıkladığınızda yönleneceğiniz https://www.ragyu.com.tr/siparistakip.aspx sitesinden e-posta adresiniz ve sipariş numaranızla sipariş takibinizi başarılı şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca kargo takip numaranız, siparişinizin sevk edildiği anda mail yoluyla tarafınıza iletilmektedir. Kargo sürecinde herhangi bir aksaklık yaşandığında, bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Taksitli ödeme yapabilir miyim?
Gıda alışverişlerinizde yasal olarak taksitli ödeme bulunmadığı için siparişlerinde tek çekim ödeme süreci uygulanmaktadır.

Havale ödeme seçeneği mevcut mu?
Siparişlerinizi ödeme sayfasında yer alan havale seçeneğini işaretleyerek siparişin oluşturulduğu sayfada yer alan banka bilgilerimize, sipariş numaranızı detay kısmına ekleyerek gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizi oluşturup ödemenizi gerçekleştirdikten sonra [email protected] adresimize ilgili ödeme makbuzunu ilettikten sonra siparişiniz 1-3 iş günü içerisinde tarafınıza iletilecektir.

Kartla ödeme yapabilir miyim?
Debit, kredi ve sanal kredi kartınızla ödeme gerçekleştirebilirsiniz.

Nasıl ödeme yapabilirim?
Satın almak istediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra “siparişi tamamla” butonuna basıp önce adres ve fatura, ardından ödeme yönteminizi seçtikten sonra işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Fiyatlarınıza KDV dahil midir?
Fiyatlarımıza KDV dahildir.

Aynı gün teslimat seçeneğiniz mevcut mu?
İzmir ili merkezinden verilen siparişlerde soğuk hava depolu kendi aracımızla aynı gün teslimat mevcuttur.

Teslimat ücretli mi?
1250 TL’nin altında oluşturacağınız siparişlerde 65 TL teslimat ücreti alınmaktadır.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?
[email protected] mail adresimize sipariş adres değişiklik talebinizde bulunabilir, https://www.ragyu.com.tr/iletisim sayfasında yer alan iletişim formunu doldurarak ilgili talebinizi tarafımıza iletebilirsiniz.

Siparişime ürün ilave edebilir miyim?
Siparişinizin kargoya verilmediği durumlarda, [email protected] mail adresimize sipariş ürün ilave talebinizde bulunabilir, https://www.ragyu.com.tr/iletisim sayfasında yer alan iletişim formunu doldurarak ilgili talebinizi tarafımıza iletebilirsiniz.

Hangi ürünleri iade edebilirim?
Et ve paketli gıdalarda iade kabul edilmemektedir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR